Cristian, ziua întâi

Really great pics, my favorites being the ones w/the church in them and the alley or whatever it’s called between the houses.

D-ale copilăriei

Încep prin a vă spune că nu a fost o vacanţă pe cont propriu, ci una organizat-dezorganizată,  ceva ce s-a vrut o tabără pentru părinţi şi copii. Marele meu regret este acela că nu am putut pleca cu maşina noastră, dar eram mai mulţi cu unul decât capacitatea maşinii.

Trei mari nemulţumiri am avut în legătură cu organizarea vacanţei:

1. Mâncarea. Nu am crezut că se poate mai rău decât în Bulgaria, dar s-a dovedit că e loc şi de mai rău. Ca să nu fiu chiar răutăcioasă, micul dejun a fost în regulă,  dar masa de prânz şi cea de seară au fost execrabile în ultimile trei zile. Sau cel puţin aşa mi s-a părut mie, care am avut aşteptări mult mai mari, mai ales că am mai participat la această tabără ( în aceeaşi locaţie) şi în 2010. După ce Margot s-a îmbolnăvit am preferat să servim prânzul…

View original post 673 more words

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

